Nyheder

Hold en Styrkedag med teambuilding for jeres firma

En dag med styrker og samarbejde
Vil I også opleve en dag med fokus på styrker og samarbejde i jeres firma. Vi tilbyder en berigende, tankevækkende og sjov dag med fokus på Styrkelege, Styrkehistorier og Styrkequest.

Styrkehistorier- med fokus på egnes og andres styrker
Styrkehistorier er en medrivende aktivitet, der nemt og hurtigt afdækker dine egne og dit teams styrker. I fortæller korte historier fra det virkelige liv. Historier om succes og venlighed. Om oplevelser der gør jer glade. Om mennesker I godt kan lide. Styrkehistorier, der er baseret på forskning indenfor positiv psykologi og narrative teorier, sætter fokus på de styrker, der giver jer energi og robusthed. Det åbner jeres øjne for de personlige og fælles styrker, der virker for jer.

Styrkelege der synliggør samarbejdet
Gennem sjove icebreakers samt tankevækkende lege og øvelser, sætter vi handling bag teorien. De er alle velafprøvede og gennemtestede over flere år på et vel af medarbejdergrupper. Gode grin – med hinanden – løsner op for lysten til mere …

Styrkequest der er en sjov GPS baseret aktivitet
Dagen sluttes med en udendørs GPS aktivitet, hvor I ved hjælp af vores egen-udviklede app  og jeres egne telefoner finder frem til poster og sjove opgaver udendørs. Her bliver deltagerne udfordret på styrkerne, teamspirit og kreativitet. App’en kan tilpasse i design og indhold, så I får jeres helt egen og målrettede Styrkequest

Det her får du:
En tankevækkende, sjov og aktiv dag
Et bedre syn på egne og andres styrker
En masse sjove fotos og skægge besvarelser fra Styrkequesten

Arbejdet med styrkerne giver jer dermed et solidt grundlag for at handle autentisk, når I skaber forandringer for jer selv og jeres team.
Med på holdet er Henrik Krogh fra Klods-Hans for Viderekomne og Peter Dalsgaard fra Eventsupport. Tilsammen har vi 40 års erfaring med organisationsudvikling, teambuilding og værdiprocesser. Vil I sætte fokus på styrkerne i jeres firma, institution eller organisation, laver vi også gerne en Styrkedag for jer…

Det praktiske:
Styrkedagen varer ca. 4 timer (ekskl. pauser) – og kan med fordel placeres som eftermiddagsaktivitet på en personaledag, udviklingsdag eller lign.
Inkluderet i prisen er opstartsmøde over Skype/Google Hangout, to veloplagte konsulenter, alle materialer og rekvisitter, programmering af app og teknisk afvikling.

Grundpris – op til 50 deltagere: Kr. 19.000,-
Tillæg pr. person ud over 50 deltagerer: Kr. 75,-

De oplyste priser er ekskl. kørsel (fra Aarhus og retur) samt moms

Læs mere

Sådan holder du et event dine gæster sjældent vil glemme

Hvad er et godt event?

Hvad der kendetegner et godt event afhænger 100% af det publikum, der skal deltage i eventet. Det giver sig selv, at hvad en gruppe børnehavebørn synes er sjovt, adskiller sig markant fra hvad et seriøst advokatfirma sætter pris på. Til et godt event gælder det derfor om at kende sin målgruppe, og sammensætte et program derudfra. Derudover er det vigtigt at man gør sig klart hvad formålet med eventet er: Hvis det udelukkende er for underholdningens skyld, kan et let, muntert program måske gøre det. Ønsker man derimod at give sin virksomhed en lærerig oplevelse, så er professionel og resultatorienteret teambuilding måske den rette løsning.

Hvordan afholder man et godt event?

Når det kommer til selve afholdelsen af eventet, er det planlægningen, der må stå sin prøve. Planlægning, koordinering og overblik er nemlig hemmelighederne bag ethvert godt arrangement. Der skal være styr på alle detaljer, og der skal også gerne være en plan B, hvis den oprindelige går i vasken. Uforudsete elementer som fx regn, blæst, sne eller sygdom er det gode events største fjender, og bør derfor tages med i overvejelsesprocessen.

Tjekliste til dit næste event

  • Kend din målgruppe/dit publikum/dine gæster
  • Find et godt tema/en god aktivitet
  • Find en god lokation
  • Sørg for underholdning
  • Sørg for forplejning
  • Planlæg, planlæg, planlæg – også det uforudsete

Læs mere

Styrk samarbejdet i din virksomhed med professionel teambuilding

Samarbejdende medarbejdere skaber gode resultater

Det er almindeligt kendt, at samarbejde er alfa og omega i moderne virksomheder. Et godt samarbejde skaber et godt arbejdsmiljø, hvilket er med til at styrke udbyttet af det fælles arbejde, hvad end der er tale om produktion af biler eller pleje af patienter. Det lyder muligvis som lidt af en kliché, men en virksomhed er skabt af mennesker, og er derfor kun så god, som de medarbejdere, der er ansat. At disse medarbejdere trives, arbejder sammen og kender deres rolle i dette samarbejde, er derfor af allerstørste vigtighed, når man skal opbygge en sund, kreativ virksomhed med en resultatorienteret arbejdsgang.

Teambuilding som redskab

Ordet teambuilding dækker over den process, der har til formål at styrke relationen mellem medarbejdere, forbedre kommunikationen internt og skabe en bedre dynamik i det overordnede eller specifikke team. Teambuilding er dermed et redskab til at skabe et mere positivt og effektivt arbejdsmiljø.

– og underholdning

Teambuilding handler dog ikke bare om at skabe bedre resultater i en virksomhed. Teambuilding handler i lige så høj grad om at have det sjovt og møde sine kollegaer i en anderledes konstellation end på kontoret. Teambuilding kan være lige hvad du vil have det til at være, og lige hvad der passer til din virksomheds behov. Det kan fx være Ressourceløb, City Chase eller Agent Academy, aktiviteter der alle sætter fokus på den enkeltes input i fællesskabet og giver mulighed for at teste kreativiteten og samarbejdet blandt medarbejderne.

Læs mere

Firma-events  – nu med gratis is til alle…

Firma-events – nu med gratis is til alle…

Eventsupport tilbyder nu teambudiling og firmaevents med solskin og gratis is til alle

Sikken en dejlig solskinsuge. Denne uges høj sol og høje temperaturer har øget lysten til is betragteligt her på kontoret. Forhåbentlig byder de kommende måneder på rigtig mange gode solskinstimer.

Hos Eventsupport er vi allerede blevet lidt vilde i varmen – og inden vi fortryder, vil vi derfor  tilbyde jer en helt speciel “solskinsgaranti”. Garantien er ganske simpel: Book et teambuilding – eller personalearrangement hos Eventsupport til levering denne sommer overalt i landet. Hvis udendørstemperaturen kommer over 22 grader (celcius) under jeres arrangement, giver vi gratis is til alle deltagerne.

Du finder mere inspiration på vores hjemmeside eller i vores on-line e-katalog

Vil du have et godt input til, hvordan vi sikrer at alle deltagerne får en succesoplevelse – og måske en is – næste gang I skal lave et personalearrangement, er du altid velkommen til at kontakte mig. Uanset om det drejer sig om seriøs teambuilding eller sjov sommerfest. Det er helt uforpligtende – og helt sikkert inspirerende. Ring på 86893700 eller send en mail til info@eventsupport.dk 

Læs mere

MødeMekka og masser af mokka

MødeMekka og masser af mokka

Hos Eventsupport sørger vi løbende for at holde os opdateret på tendenser, steder og andre relevante ting, der kan sikre at jeres næste arrangement bliver en succes. Seneste deltog vi i MødeMekka på Comwell Kellers Park ved Vejle, hvor vi mødtes med en lang række spændende kursus- og konferencesteder fra ind- og udland. Research, nye input og masser af networking var nogle af nøgleordene for vores oplevelser på dagen.

Dagen var arrangeret af Kursuslex – og med en heftig speeddating, lykkedes det os faktisk på en formiddag at få holdt møder med en lang række spændende potentielle samarbejdspartnere. Vi startede hos Sinatur Konferencehoteller. Her har vi haft fornøjelsen at besøge flere af deres hoteller – bl.a. Haraldskær og Skarrildhus, men der er jo flere i “familien, så godt at få en opdatering.

I Esbjerg satser man benhårdt på at tiltrække flere erhvervsturister. Og vi kan skrive under på, at regionen har meget at byde på. Både når det drejser sig om “business” og “pleasure”. Det kunne Janne fra Meet & More fortælle os meget mere om. Planlægger du møder og konferencer i Esbjerg, har Eventsupport faktisk en halv hjemmebanefordel i byen, idet Peter har boet flere år i det vestjyske og været arrangementschef i Musikhuset Esbjerg.

Vi har tidligere lavet teambuilding i bl.a. Berlin, Amsterdam, Stockholm – og snart også i London, så det var også meget naturligt for os, at besøge nogle af de udenlandske udstillere. Hos Vitalhotel Alter Meierhof og Steigenberger Hotel Group fik vi støvet vores skoletyske af. Overvejer du teamevents i udlandet, så overvej, om dette kunne være en fordel at have en dansk operatør med i planlægningen og afviklingen. Det gør forberedelserne noget nemmere.

Mere lokalt blev det, da vi mødtes med Vejlsøhus Hotel & Konferencecenter, Best Western Torvehallerne og Hindsgavl Slot. Det sidste sted ville faktisk egne sig helt perfekt til et af vores mordmysterier.

I øvrigt var det – som altid – en fornøjelse at være på Comwell Kellers Park. Her har vi før arrangeret teambuildingevents for bl.a. LEGO – og her kommer vi altid gerne igen. Beliggenheden er unik og servicen helt i top. Og kaffen er god – og der er masser af den !

Læs mere

Gratis netværksmassage

Gratis netværksmassage

Vi har i øjeblikket stor succes med at besøge relevante erhvervsnetværk, hvor vi giver den en gratis omgang netværksmassage. Se bare hvad Bent Wachmann, der netværkschef i Aarhus Netværk oplevede: ”Vi har i Aarhus Netværk haft fornøjelsen af at opleve Peter Dalsgaard fra Eventsupport på nærmeste hold. Det var dejligt forfriskende at opleve Peter være det aktive, centrale element i et par af vore morgenmøder. En god gang NetværksMassage, som han selv kalder det – og det virker sgu!”

Vi tilbyder at lave 10 gratis netværks-arrangementer i år. De 9 er væk. Skal du ha’ det sidste?

Gennem de seneste 9 år har vi drevet Eventsupport som en netværksbaserede virksomhed. Og nu har et af dine netværk mulighed for at få del i den oparbejdede knowhow, når vi giver jer en gratis netværksmassage. I 2016 har vi valgt  nemlig valgt at tage på landevejen med et underholdende og medrivende foredrag, der udfordrer deltagerne på deres evne til at netværke.

Med en blanding af aktive øvelser og utraditionel tænkning engagerer vi deltagerne, så de på egen krop mærker, hvordan seriøs networking giver bedre relationer.

Denne event er gratis, hvis du har et relevant netværk. Men vi tilbyder kun 10 gratis events i 2016 – og de ni  første er allerede lovet væk.  Man skal altså smede, mens jernet er varmt, så vi vil anbefale dig at kontakte os om det sidste gratis foredrag med det samme. Vi forbeholder os ret til at sorterer – og frit vælge mellem ansøgningerne.

Arrangementet er et gratis teambuilding arrangement til erhvervsnetværk over hele landet.

Læs mere

Tip 7: Udendørs teambuilding

Tip 7: Udendørs teambuilding

Udendørs team aktiviteter huskes ofte bedst, da kombinationen af frisk luft og sjove/tankevækkende aktiviteter ligger uden for de fleste menneskers normale hverdag. Der er et væld af muligheder i den danske natur. Vi kan kun anbefale, at du bruger dem. Derfor har vi samlet ti tips til udendørs teambuilding. Her har du syvende tip:

Læs mere

Tip 6: Udendørs teambuilding

Tip 6: Udendørs teambuilding

Udendørs team aktiviteter huskes ofte bedst, da kombinationen af frisk luft og sjove/tankevækkende aktiviteter ligger uden for de fleste menneskers normale hverdag. Der er et væld af muligheder i den danske natur. Vi kan kun anbefale, at du bruger dem. Derfor har vi samlet ti tips til udendørs teambuilding. Her har du den sjette tip:

Læs mere

Tip 5: Udendørs teambuilding

Tip 5: Udendørs teambuilding

Udendørs team aktiviteter huskes ofte bedst, da kombinationen af frisk luft og sjove/tankevækkende aktiviteter ligger uden for de fleste menneskers normale hverdag. Der er et væld af muligheder i den danske natur. Vi kan kun anbefale, at du bruger dem. Derfor har vi samlet ti tips til udendørs teambuilding. Her har du femte tip:

Læs mere

Tip 4: Udendørs teambuilding

Tip 4: Udendørs teambuilding

Udendørs team aktiviteter huskes ofte bedst, da kombinationen af frisk luft og sjove/tankevækkende aktiviteter ligger uden for de fleste menneskers normale hverdag. Der er et væld af muligheder i den danske natur. Vi kan kun anbefale, at du bruger dem. Derfor har vi samlet ti tips til udendørs teambuilding. Her er det fjerde tip:

Læs mere

Tip 3: Udendørs teambuilding

Tip 3: Udendørs teambuilding

Udendørs team aktiviteter huskes ofte bedst, da kombinationen af frisk luft og sjove/tankevækkende aktiviteter ligger uden for de fleste menneskers normale hverdag. Der er et væld af muligheder i den danske natur. Vi kan kun anbefale, at du bruger dem. Derfor har vi samlet ti tips til udendørs teambuilding. Her er det tredie:

Læs mere

Tip 2: Udendørs teambuilding

Tip 2: Udendørs teambuilding

Udendørs team aktiviteter huskes ofte bedst, da kombinationen af frisk luft og sjove/tankevækkende aktiviteter ligger uden for de fleste menneskers normale hverdag. Der er et væld af muligheder i den danske natur. Vi kan kun anbefale, at du bruger dem. Derfor har vi samlet ti tips til udendørs teambuilding. Her er det andet:

Læs mere

Tip 1: Udendørs teambuilding

Tip 1: Udendørs teambuilding

Udendørs teambuilding er en god måde at få deltagerne til at ”glemme” dagligdagen. Alene det, at man bliver rykket ud i en skov, en park, et sommerhus eller lign. er så markant anderledes end hverdagen, at deltagerne ofte hurtigt er med på de anderledes udfordringer, der venter.

Læs mere

Nyt personaletøj

Nyt personaletøj

Dagens crew er ellevilde med det nye personaletøj.
Heldigvis – for der er dresscode til vores fastelavns-event i Bryggen Shopping i Vejle.

Husk – Eventsupport er også specialister i børne- og familieevents.

Læs mere

Hvem slog direktør Abrahamsen ihjel?

Hvem slog direktør Abrahamsen ihjel?

Mon du kan løse denne mordgåde?

Direktør Abrahamsen blev fundet myrdet i sit herreværelse på 1. sal i strandvejsvillaen søndag formiddag. Døden indtraf mellem 8.15 og 9.15. Direktørens kone ringede straks til politiet, der hurtigt ankom til gerningsstedet, hvor de afhørte såvel konen som de ansatte.

Læs mere

Mord i Midtbyen. Men i hvilken by?

Mord i Midtbyen. Men i hvilken by?

Et af vores mest populære produkter er “Mord i Midtbyen. Mon du kan gætte hvilken dansk midtby vi besøger i dag ?

Det gør såmænd ikke så meget, hvis du ikke kan gætte det, for “Mord i Midtbyen” kan levereres i alle store og mellemstore byer i Danmark – og såmænd også i udlandet.

Læs mere

100 … på en skala fra 1-10

100 … på en skala fra 1-10

Succesfuld trivselsdag

Skoleelever gave 100 point ud af 10 efter herlig trivselsdag.

Efter en dejlig dag med teambuilding for 52 fra Billum Skoles 0. – 3. klasser, tikkede denne besked ind på messenger fra een af lærerne:

Læs mere

Kan man male et årsregnskab?

Kan man male et årsregnskab?

Selvfølgelig kan man det.

Ni medarbejdere fra Kalundborg Forsyning tog på team-dag hos vores god samarbejdspartner Birgitte på Saltoftehus.

Her havde vi tilrettelagt en en kunstdag, hvor formiddagen blev brugt på introduktion og instruktion i forskellige teknikker. Vores dygtige instruktør Mona underviste holdet – og sammen fandt de frem til det helt rette udtryk.

Læs mere

Teambuilding har ingen alder

Teambuilding har ingen alder

Hos Eventsupport fortæller vi ofte, at vi laver teambuilding for alle. I dag fik vi til fulde bekræftet denne påstand.

Vi havde fornøjelsen at lave en team-event for medarbejderne fra Ausumgaard, hvor Eik var, med sine 19 år, yngste mand på holdet.

Læs mere

Vi har de sejeste medarbejdere

Vi har de sejeste medarbejdere

Hvem har de sejeste medarbejdere ?

Det synes vi selv, vi har her hos Eventsupport ! Her er et foto af dagens crew til Agent Academy for Vejdirektoratet.

Når man skal lave teambuilding med 730 gæster, skal afviklingen altså sidde lige i skabet.

Læs mere

Hvem er vi

Vi er et netværksorienteret eventfirma, der leverer en unik blanding af teambuilding og leg. Med en bred erfaring inden for teambuilding og team aktiviteter hjælper vi gerne med at skræddersy jeres event, så den passer sammen med jeres fokusområder.


Eventsupport

PD Entertainment
Hannesvej 3
8660 Skanderborg
+45 86 89 37 00
info@eventsupport.dk

CVR. 26584779

Nyhedsbrev

Få 10 gratis øvelser du nemt kan lave med dit eget team